Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Az előző hónaphoz képest nőtt az export, az importunk azonban továbbra is mélyrepülésben.
3,2 milliárd euróval javult novemberben a termék-külkereskedelmi egyenleg – közölte a KSH. Az export 3,8, az import 25 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest. Az előző hónaphoz képest viszont már 1 százalékos javulást mutat az export, de az import továbbra is csökkent: 5 százalékkal.
A kivitel értéke 12,9 milliárd eurót (4888 milliárd forintot), a behozatalé 11,2 milliárd eurót (4237 milliárd forintot) tett ki, a termék-külkereskedelmi többlet pedig 1,7 milliárd euró (651 milliárd forint) volt.
A kivitel 77, a behozatal 75 százalékát az EU tagállamaival bonyolítottuk le.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Az igazságügyi miniszter arra kérte a nagyköveteket, informálják alkalmazottaikat, hogy a részvétel a Pride felvonuláson szabályértésnek minősül. Levelében azonban több tévedés is szerepel. A diplomáciában meglehetősen szokatlannak számít az ilyen tájékoztatás.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Van köztük olyan, amelyik az űrruhák fejlesztését segíti, de olyan is, aminek eredményét az űrbéli növénytermesztésben lehet majd hasznosítani.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét.