Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
88 millió forint pótdíjat fizettek be az utasok a MÁV-nak tavaly, 60 milliót a Volánbusznak.
38 ezer alkalommal büntettek meg utasokat a MÁV-Volán csoport járatain tavaly – közölte a cég. Ebből 25 ezren a vonatokon, 13 ezren a buszokon utaztak szabálytalanul.
A MÁV-nál ez 31 százalékos növekedés volt 2022-höz képest, a vállalat ezt azzal magyarázza, hogy megnőtt az utasforgalom is. A vasúton utazók tavaly 88 millió forint pótdíjat fizettek be, a Volánbusz pedig 60 milliót kapott. Volt olyan bliccelő, aki majdnem 430 ezer forint pótdíjat fizetett egy összegben.
A vonaton megbüntetett utasok többsége menetjegy nélkül utazik – a legtöbben arra hivatkoznak, amikor jön a kalauz, hogy nem volt idejük jegyet venni. A buszon nem ez a leggyakoribb gond, ott jellemzőbb az, hogy fénymásolt utazási utalvánnyal, lejárt bérlettel vagy igazolvánnyal, másnak átadott megyebérlettel száll fel az utas, vagy megveszi ugyan a jegyét, de hosszabb távra utazik vele.
A Budapesti Közlekedési Központ három napja tette közzé a saját 2023-as pótdíjazási adatait: tavaly ott 227 ezerszer buktak le bliccelők, ami 5 százalékos emelkedés volt egy év alatt.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.