Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Bár a pontosságot és a szolgáltatás minőségét tekintve sokszor kihívásokkal küzdöttek, az utazások száma jelentősen nőtt a MÁV–Volán-csoport járművein.
Rekordot döntött az utazások száma a MÁV–Volán-csoport járatain – mint csütörtöki közleményükben fogalmaztak: „az infrastruktúra és a járműállomány kihívásai ellenére is” – 2023-ban 837 millió utazás történt, ami 118 millióval több, mint 2022-ben.
A belföldi és nemzetközi vonatokon tavaly mintegy 181 millió utazás történt, ezzel a MÁV-START rekord-utasforgalmat ért el
– írták, és jelezték, hogy a Volánbusz és a HÉV eredményei is felülmúlták a terveket: az előbbi helyi és helyközi járatait összesen 585 millió, az utóbbit pedig 71 millió utazáshoz választották 2023-ban. „Különösen kedvezően alakultak azokon a vonalakon és viszonylatokon, ahol az elmúlt években fejlesztéseket hajthattunk végre”.
A számok ilyetén alakulásában „meghatározó szerepet játszott a vármegye- és országbérletek rendszere” – írták, honlapjukon sorolva a tovább iadatokat.
Hadházy: Félmilliárdért intézett utasszámlálást Lázár minisztériumának egy cég, de a vasúti számlálókat csokiban fizette ki
Összesen 2560 doboz Merci csokoládét osztottak ki a munkát végző MÁV-kalauzoknak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.