Hogyan úszhatom meg az internetes pénzügyi csalásokat? – Kasszakulcs #12

Mik azok a jelek, amelyek csalásra utalhatnak? Milyen információt nem kér soha egy bank telefonon? Hogyan kerülhetünk bajba akár eladóként is? És mi történik, ha mégis felülünk egy csalásnak? Pénzügyi podcastunkban mindenre válaszoltunk.

  • hvg.hu hvg.hu
Hogyan úszhatom meg az internetes pénzügyi csalásokat? – Kasszakulcs #12

Csaló SMS-ek és emailek, kamu fizetési oldalak, sürgető hívások tört magyarral, túl jóindulatú vásárlók az internetes piactereken – alig lehet követni, aktuálisan hogyan próbálják ellopni banki adatainkat.

De hogyan tudjuk mindezt megelőzni? A Kasszakulcs legfrissebb adásában ennek jártunk utána. Gyükeri Mercédesz és Sztojcsev Iván vendége Ragó István, a Raiffeisen Bank biztonsági vezetője volt.

Kövesse és hallgassa meg a Kasszakulcs műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts

Vagy iratkozzon fel a HVG Podcastok csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, SoundCloud, YouTube

Váltsd velünk valóra – a műsort a Raiffeisen Bank támogatja.

  • 1:16: Biztonságosnak nevezhető-e a mai internetes vásárlási közeg?
  • 3:38: Mik azok a jelek, amelyek csalásra utalhatnak?
  • 7:42: Mit nem kér egy bank soha?
  • 8:36: Hogyan kerülhetünk bajba akár eladóként is?
  • 9:55: SMS és email-csalások – mire figyeljünk?
  • 11:55: Miért ne üljünk fel a sürgetésnek?
  • 12:32: Mit tudok beállítani a kártyámmal, hogy ne legyek csalás áldozata?
  • 14:50: Hogyan segít a (kötelező) kétfaktoros azonosítás?
  • 16:30: Megtörtént a baj – mi a teendő?
  • 18:30: Kell-e tartanom az érintéses, PIN-kód nélküli fizetéstől?
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek