Fónagy János: Nemzeti érdek volt a többmilliárdos májusi influencertrip

A Gazdaságfejlesztési Minisztérium szerint az őszi szezonra is jó hatással lesz az, hogy 340 millió követőnek tolták az arcába a magyar fővárost.

  • hvg.hu
Fónagy János: Nemzeti érdek volt a többmilliárdos májusi influencertrip

„Tényleg nincs önökben semmilyen emberi tartás, hogy megértessék kedves vezetőjükkel, hogy gyerekei hobbijának és hétvégi programjainak magyar adófizetői finanszírozása egészen visszataszító és kínos?” – ezt a kérdést tette fel Vadai Ágnes DK-s országgyűlési képviselő Nagy Mártonnak a májusi, budapesti influencertripet követően.   

Nagy Márton nem válaszolt, államtitkára, Fónagy János viszont igen – szúrta ki a 444. Azt írta, hogy „a gazdasági több mint tíz százalékát adó, több százezer család megélhetését biztosító turizmus élénkítése nemzeti érdek, ezért a Magyar Turisztikai Ügynökség a tavaszi kampányának részeként szervezte meg a Budapest Influencer Trip eseményt”.

Külföldi influenszerek mutatják meg a magyar turisztikai ügynökség megbízásából, mire nem lesz pénze a legtöbbeknek, akik Budapestre látogatnak

Ötven influenszer, százmilliónál is több követő, megszámlálhatatlan bejegyzés a magyar fővárosból. Elindult a Budapest Influencer Trip, amelynek célja, hogy tartalomgyártókon keresztül népszerűsítse a várost a turisták körében. Az már más kérdés, hogy hány turista engedhetné meg magának azt az utazást, amit az Instagramon lát.

Magáról a hakniról Fónagy azt írta, hogy ez egy „új típusú marketingaktivitás, melynek során olyan célcsoportot szólítunk meg, akikben a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai szerint még van növekedési potenciál. 14 ország ötven influencere érkezett Budapestre, a produkcióknak köszönhetően 150 országból közel 340 millió követőjük kapott képet Budapest megújult turisztikai és kulturális kínálatáról, különleges helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. A Budapest Influencer Triptől azt várjuk, hogy a nyári eredmények erősítését követően az őszi időszakra is kedvező hatással lesz.”

Az influencerutaztatást a Magyar Turisztikai Ügynökség bonyolította, feltehetően több milliárd forintba került. Volt olyan influ is, aki személyesen Orbán Ráhelnek mondott köszönetet érte.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.