HVG Extra Business Business magazin

„A misszióm mindig a szemem előtt lebeg” - Hatásgyakorlás a neten

Az online véleményvezérek erejét sokan követőik táborának nagyságával mérik, pedig a lájkolók száma nem minden esetben mutatja meg befolyásuk valódi mértékét, a tartalmi értéket. A HVG Extra Business szubjektív listája elsősorban azt veszi figyelembe, mennyire hiánypótló és kreatív az adott téma feldolgozása, továbbá milyen értékeket hirdet az influencer.

HVG Extra Business Business magazin

Milyen az élet a gigászi közösségi oldalakon túl?

Facebook, Instagram és YouTube – ezek a véleményvezérek legismertebb platformjai. Cikkünkben azokat a lehetséges oldalakat mutatjuk be, amelyeken bárki népszerű megmondóemberré válhat némi kreativitással és sok szorgalommal.

HVG Extra Business Business magazin

Egyre nagyobb kihívás újat mutatni

A vállalatok és az online befolyásolók közötti, marketingcélú együttműködések egyre népszerűbbek. Mindenki számára meggyőzőbb, ha céges közlemény helyett kedvenc vloggere mutatja be, miért érdemes valamelyik tévécsatornát nézni, vagy miként újíthatja fel a lakását hitelből.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan építsünk személyes márkát a neten?

Az énmárka egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából – legalábbis Jeff Bezos, az Amazon alapítója szerint. Cikkünkben három online megmondóembert kérdezünk meg arról, hogyan építik saját brandjüket az online világban.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan lehetnek a dolgozók egy márka hírvivői?

Vannak olyan iparágak, szituációk és cégtípusok, ahol a sokak által kedvelt online megmondóemberek helyett hatékonyabb a szűkebb területre specializálódott, úgynevezett microinfluencerekre bízni az üzenetek terítését.

hvg.hu Tech

Naponta (!) 2 órát YouTube-oznak a magyar fiatalok, és most az is kiderült, kiket néznek

A 10 és 29 év közötti fiatalok 96 százaléka rendszeresen néz YouTube-videókat, saját bevallásuk szerint átlag napi 2 órát töltenek a videómegosztón. A legtöbb időt a 10-15 évesek fordítják YouTube-csatornák követésére, 22 százalékuk napi 4 óránál többet szán videónézésre – derült ki a SAKKOM Interaktív reprezentatív influencer kutatásából, melyet a Gemiusszal közösen végeztek. Az influencereket nemcsak nézik, de hatásukra vásárolnak is: minden harmadik fiatal vett már meg vagy próbált ki valamit miattuk.

HVG Extra Business Business magazin

A fejlődés nem áll meg, de most nagy levegőt vesz

Az internet a világtörténelem egyik legagresszívebb vírusa – elfoglalta már az irodákat, a nappalikat, a konyhákat és az autókat is. Ádáz harc zajlik a figyelmünkért, a sokmilliárdos kérdés pedig az, hogy látszik-e már olyan online platform, amely megbolygatja az utóbbi évek status quóját. A válasz röviden: nem, de a márkák így sem lazíthatnak.


A címlapról ajánljuk