Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközből érkezhetnek az eurószázmilliók, többek között a Déli Körvasút építésére, és mozdonykorszerűsítésre.
Több mint hétmilliárd euró összegű támogatást biztosít az Európai Bizottság 134 közlekedési projekt számára, köztük kilenc magyar kezdeményezésre, amelyek fenntartható, biztonságos és intelligens közlekedési infrastruktúrák kiépítését célozzák – írja az Mfor.hu.
A projektek – amelyeket az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközből (CEF) finanszíroznak – 83 százaléka a transzeurópai közlekedési hálózat (TEN-T) részét képezi. Ezek az uniós vasútvonalak, belvízi és tengeri útvonalak hálózatának javítására, korszerűsítésére szolgálnak, amik hozzájárulnak az EU éghajlat-politikai célkitűzéseinek megvalósításához.
A kilenc magyarországi projektre összesen 306 millió euró jut, ezek többek között a következők lesznek:
Uniós szinten egyébként 408 pályázat érkezett, és ebből választottak ki 134-et, amelyek vissza nem térítendő támogatást kapnak
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.