Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ugyanolyan helyjegyet lehet majd venni a buszokra, mint amilyet a nem InterCity-vonatokra adnak most. A rendszert több lépésben vezetik be.
Átalakul a Volánbusz helyjegyrendszere, ahhoz kapcsolódóan, hogy a busztársaságot 2025 végéig teljesen összeolvasztják a MÁV-START Zrt.-vel. Eddig távolsági kiegészítő jegyet kellett vásárolni több járaton, ezeknek az ára az utazás távolságától függött. Az új rendszerben egységesen 300 forintba fog kerülni a helyjegy – a mobilappon vagy a MÁV honlapján pedig 285-be –, pont ugyanúgy, ahogyan a vasúton a nem InterCity minőségű helyjegyköteles járatokon.
Az új helyjegyet először a Budapestről induló és oda érkező távolsági buszokon vezetik be, a következő lépés majd az lesz, hogy a vidéki városok között is megjelenik. A cég ígérete az, hogy nem lesz kötelező a helyjegy megváltása, de a frekventált járatokon fontos lesz, mert akinek nincs helyjegye, az csak a szabadon maradt üléseken utazhat.
Újdonság az is, hogy mostantól a MÁV applikációjában is elérhető a Volán-járatokra érvényes új helyfoglalási rendszer, ahol az utas ki is tudja választani, hogy hol szeretne ülni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.