Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Wizz Air az olasz Nemzeti Polgári Légiközlekedési Hatósággal folytatott pénteki egyeztetésén jelentette be az utasok kártalanítását.
A Wizz Air visszatéríti az augusztus 15-i Róma–Madeira és Madeira–Róma járat mind a 400 utasának a költségeit.
Az első esetben a gép a rossz időjárás miatt nem érkezett meg a portugál szigetre, hanem Faróba irányították át. A második esetben pedig az utasok napokig segítség nélkül maradtak, amíg a külügyminisztérium be nem avatkozott, és mentesítő járatot nem szervezett. Azonban még így is 35 utas Madeirán maradt, mert nem kaptak megfelelő tájékoztatást az új járat indulásának pontos idejéről.
Az utasok kártalanítására vonatkozó bejelentésre péntek reggel került sor, a fapados légitársaság és az Enac, az olasz Nemzeti Polgári Légiközlekedési Hatóság találkozóján.
A WizzAir – olvasható a közleményben – „egy csomagot kínál az utasoknak, amely tartalmazza a szállás, az utazás és az étkezés felmerült költségeit”. Kártérítési igényüket a vállalat honlapján keresztül nyújthatják be, melyhez csatolniuk kell a szükséges bizonylatokat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.