Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egyelőre 30 milliárd kanadai dollár értékben, de ez nőhet, ha marad a Trump által kivetett amerikai vám.
Kanada azonnali hatállyal 25 százalék vámot vet ki az Egyesült Államokból érkező, 30 milliárd kanadai dollár értékű importárura – idézi a Reuters Justin Trudeau bejelentését, amit azután tett a kanadai kormányfő, hogy Donald Trump amerikai elnök szintén 25 százalékos vámot jelentett be a mexikói és kanadai importra.
Trudeau hozzátette, hogy „jelenleg semmi nem igazolja és nem teszi szükségessé” az amerikai vámokat, amelyek ellen Kanada fellép a Kereskedelmi Világszervezeten és az amerikai-mexikói-kanadai kereskedelmi megállapodáson keresztül.
Ha az amerikai vámok fennmaradnak, Kanada 21 napon belül további 125 milliárd kanadai dollár értékű amerikai importra veti ki a 25 százalékos vámot – mondta a kanadai miniszterelnök.
Eközben Donald Trump a kanadai bankok ellen intézett kirohanást saját közösségi platformján, a Truth-on keresztül. Azt írta, nem tartja tisztességesnek, hogy az amerikai bankok nem működhetnek Kanadában, de a kanadai bankok elárasztják az amerikai piacot. Csakhogy, mint a Reuters felidézi, a Kanadai Bankszövetség februárban azt közölte, hogy 16 amerikai bank működik Kanadában, és az országban az amerikai bankoknál van a külföldi banki eszközállomány fele.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.