Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az Air China utasszállítójának pilótái hirtelen emelkedésbe kezdtek, ez okozott majdnem tragédiát.
Másodpercekre volt az összeütközéstől egy utasszállító és egy teherszállító repülőgép az orosz légtérben – írja a The Independent kínai médiaértesülésekre hivatkozva.
Beszámolók szerint az Air China CA967-es járata, amely július 6-án Sanghajból az olaszországi Milánóba tartott, Szibéria fölött 10 400 méteres magasságból hirtelen 11 000 méterre emelkedett az orosz légiforgalmi irányítás utasítása nélkül.
A manőver következtében az utasszállító nagyjából 90-120 méterre megközelítette az SF Airlines CSS128-as járatát, a Budapestről a közép-kínai Ocsouba tartó Boeing 767-es teherszállító repülőgépet. A nemzetközi repülésbiztonsági előírások szerint utazómagasságban a repülőgépek között legalább 300 méter függőleges távolságot kell tartani.
Mindez Tuva fölött történt, amely egy távoli hegyvidéki régió Dél-Szibériában. Az engedély nélküli, a Flightradar24 által is rögzített emelkedés mindkét repülőgépen beindította a TCAS (Traffic Collision Avoidance System) nevű ütközéselkerülő rendszer, amely vészhelyzeti kitérő manőverre késztette a pilótákat.
Egyelőre nem világos, hogy az Air China személyzete miért változtatta meg a magasságát, de kínai közösségi médiában a hétvége óta keringő hangfelvételek arra utalnak, hogy az orosz irányító egyszerre négy repülőgépet kezelt, és valószínűleg nem egyértelmű utasításokat adott.
Egyelőre az Air China, az SF Airlines és a kínai polgári légi közlekedési hatóság sem adott ki hivatalos közleményt a történtekről.
Nyitóképünk illusztráció.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.