Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A beruházó azt ígéri, hogy megmenti az ikonikus épületet az utókornak.
Július végén kezdődik a budai városkép egyik meghatározó épületének, a Körszállónak a teljes körű megújítása. A Garancsi István érdekeltségébe tartozó Market-leány, a Market Asset Management (MAM) Zrt. beruházásában megvalósuló projekt első szakasza az épület bontása, amely után a cég közleménye szerint megkezdődhet „egy modern, fenntartható és az eredeti építészeti értékeket és formát hűen őrző lakóépület létrehozása”. Azt ígérik, hogy a fejlesztés nemcsak az ikonikus épületet menti meg az utókornak, hanem annak teljes környezetét is megújítja, zöldebbé és élhetőbbé teszi.
A bontási munkálatok a tervek szerint jövő év elejéig tartanak, az új Körszálló 2027 végére készülhet el.
A beruházó a közleményben azt állítja, hogy az új épület hűen tükrözi majd az eredeti jellegzetes formavilágát és méretét.
Az átépítés során „prémium lakóépület” jön létre, amelynek a környezete is teljesen átalakul. A beruházás egyik legfontosabb eleme a jelenlegi felszíni parkoló helyén egy mindenki számára nyitott, zöld közpark létrehozása.
Ahogy korábban megírtuk, a Körszállóra május végén adták ki a bontási és építési engedélyt. Eszerint a toronyrész háromnegyedét biztosan elbontják, a három-, illetve négyemeletes, hozzá kapcsolódó lepényépület belülről teljesen átalakul, az építészeti terveket készítő Középülettervező Zrt. (Közti) pedig nem engedett az Országos Építészeti Tervtanács azon kérésének, amely a korábban bemutatott látványterveken szereplő kilépőerkélyek elhagyását javasolta.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.