Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Bővül a hajnali és éjszakai közlekedés a vágányfelújításoknak köszönhetően, a bulizóknak könnyebb lesz hazajutnia az érintett vonalakon.
Befejeződött a vágányok felújítása Rákosrendezőn, így újra menetrend szerint járnak a vonatok az esztergomi, szobi és veresegyházi vonalakon – közölte a MÁV honlapján. A felújítás azt is lehetővé tette, hogy a társaság bővítse a hajnali és éjszakai közlekedést, így ezeken a vonalakon új „bulijáratok” segítik a hazajutását azoknak, akik éjszakába nyúlóan szórakoznának.
A most elkészült felújítás célja az érintett vonalak közlekedésének kiszámíthatóbbá tétele volt a közlemény szerint. Ennek érdekében több mint másfél kilométernyi vágányt építettek át, kicseréltek közel egy tucat váltót, 800 méteren ágyazatrostálást végeztek, valamint síneket, betonaljakat és talpfákat cseréltek a MÁV munkatársai. Részben megújult a felsővezeték-hálózat is. A felújítás mintegy 3 milliárd forintba került, azt a MÁV saját forrásból fedezte. A munkálatoknak köszönhetően a másfél kilométeres szakaszon hétfőtől 80 km/órával közlekedhetnek a szerelvények.
A felújításnak köszönhetően az egyes vonalak közlekedése az alábbiak szerint módosul:
Budapest–Esztergom (2-es) vonal:
S76-os vonatok
Budapest–Vác (70-es) vonal
Budapest–Veresegyház–Vác (71-es) vonal
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az utcán járva is észrevehető: az emberek arcára kiül a boldogtalanság. A magyar társadalom mutatói eddig sem voltak jók, de a választás előtti fékevesztett politikai kommunikáció végképp beteszi a kaput. Milyen „menekülőutat” keressen, aki nyomasztva érzi magát?
Ami jó, az se jó.
Aggályos lehet, hogy a V-Híd folyamatosan letarolta a közbeszerzéseket, és megszüntette az érdemi versenyt.