Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A tavalyi és az idei 100-100 millió eurós budapesti ingatlanfejlesztés csak 10 százaléka a 2008. évinek, pedig az alulértékelt ingatlanpiac remek terep lehetne a befektetőknek - közölte az Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK).
A magyar főváros növekvő népessége, a bevándorló munkaerő és a fő szállítási folyosók központjában való elhelyezkedés mellett Közép-Európa leginkább megfizethető városa ingatlanfejlesztés szempontjából - áll a közleményben. Az irodabérlés egy dolgozóra vetített összköltsége itt mindössze 2590 euró, szemben az európai átlag 6746 euróval.
Szokásos mérőszám, az irodabérlés költségeinek összehasonlítása a dolgozói teljesítménnyel. Amíg Budapesten a teljesítmény 6 százalékát kell irodabérlésre költeni, addig a közép-európai régióban ennek a kétszeresét.
A 2009-ben alakult IFK tagjai: Ablon Ingatlanfejlesztő Kft., AIG Lincoln Gazdasági Fejlesztési Kft., Biggeorge's-NV Zrt., Futureal Development Zrt., IVG Development Hungary Kft., Orco Vagyonkezelő Kft., Skanska Magyarország Ingatlan Kft., Trigránit Fejlesztési Zrt., WING Ingatlanfejlesztő és Beruházó Zrt., ECE Projektmanagement Kft., Graphisoft Park SE, Budapest Ingatlan Hasznosítási és Fejlesztési Nyrt., Prologis Hungary Management Kft., Talentis Group, Codic Hungary Kft.
A szakmai szervezet idén először november 20-án - a Lánchíd átadásának évfordulóján - megrendezi az Ingatlanfejlesztés Napját.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.