Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Felújítás miatt két évre bezárják a leghíresebb New York-i hotelt, a Waldorf Astoriát.
Legalább két évig nem lesz látogatható New York leghíresebb szállodája, a Waldorf Astoria. Az emblematikus hotelt felújítja az épületet 2014-ben a Hilton Worldwide-tól 1,95 milliárd dollárért megvásárló kínai Anbang Insurance – írja a Business Insider.
A 85. születésnapját tavaly ünneplő, jelenlegi szálloda a Park Avenue 301-ben a 49. és 50. utca között nyílt meg. Eredetileg két szomszédos szálloda volt a Waldorf Astoria a Fifth Avenue-n és a 33. utcában (egyik William Waldorf Astoré, a másik John Jacob Astoré, akik unokatestvérek voltak), később egy lépcsőházzal összekötötték őket, majd le is bontották, hogy helyet adjanak az Empire State Buildingnek. A nevet 1 dollárét eladták az unokatestvérek egy Lucius Boomer nevű építési vállalkozónak, aki jelenlegi helyén felépítette a most ismert Waldorf Astorát.
A hotelt 1949-ben Conrad Hilton vásárolta meg 3 millió dollárért.
Herbert Hoover óta minden amerikai elnök megszállt a Waldorfban, mellettük nemzetközi és amerikai sztárok sora (Marilyn Monroe-tól Sophia Lorenen át Muhammad Aliig és Frank Sinatráig) volt vendég hosszabb-rövidebb ideig a legendás hotelben.
Nem sokkal a nyitás után bevezették a 24 órás szobaszervizt – elsőként az akkori nemzetközi szállodai gyakorlatban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.