Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Palik László és Darázsi Gábor felborult a Nissannal a Közép-Európa-rali első gyorsasági szakaszán, a tereprali Dakar-széria első versenyén.
Az MTI értesülése szerint Palik a Dabas közelében fekvő Kardostanya mellett rendezett 63 km-es szakasz célja előtt mintegy 2,5 km-rel borult. A gép súlyosan megrongálódott, ami csak elromolhatott, az el is romlott, így a motort, kuplungot, féket, szélvédőt és minden egyebet cserélni kellett. A csapatnak sikerült kijavítani a sérüléseket és az a döntés született, hogy folytatják a viadalt.
Palikék borulása egy újabb karambolt eredményezett: Kristóf Márton és Simon Péter nem sokkal később - ugyancsak egy Nissannal - arra száguldott, ahol Palikék buktak, megpróbálták kikerülni a "roncsot", ami sikerült is, csak éppen nekicsapódtak egy fatuskónak. Komoly, de javítható kár keletkezett, így a duó tovább száguldhat Nagybánya irányába.
Nemcsak a magyarokat ért baleset az autósoknál: az amerikai Mark Miller a beszámolók szerint egy olyan "dupla axelt" mutatott be a Volkswagennel, hogy aki látta, könnyen nem feledi. A spanyol Toni Manresa is bukott: az Isuzuval versenyző pilótát, aki a hátát fájlalta, mentőhelikopter szállította a kórházba, ahol 24 órás megfigyelés vár rá.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.