Nem érintette a válság az online reklámpiacot

A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) első három negyedéves adata szerint nem érintette a magyar online reklámpiacot a pénzügyi válság: a január-szeptemberi index 30 százalékot meghaladó növekedést mutatott.

  • MTI MTI
Nem érintette a válság az online reklámpiacot

Az idei év első kilenc hónapjában összesen 6,677 milliárd forint hirdetési bevételt értek el a MOHI-tagok, míg a tavalyi év első háromnegyedében majdnem 5,103 milliárd forintot. 2008 harmadik negyedévében a MOHI-tag vállalatok 2,19 milliárd forint hirdetési bevételt könyveltek el, ez 448 millióval haladja meg az előző év azonos időszakában mért bevételt. 
 
A MOHI-t 2003 óta, negyedévente számítják a 13 tagszervezet mérlegében szereplő bevételek alapján. Az indexben szereplő tagok, az [origo] Adhouse, az Index, a Sanoma Online, a Ringier Online, az Axel Springer Online, az Adaptive Media, az Inform Média, a HVG online, a portfolio.hu, a Napi.hu, az Egyszervolt.hu, a Habostorta Csoport, valamint a Hazipatika.com maguk juttatják el számaikat az index számítását végző Szonda Ipsoshoz. 
 
A tagok az online display reklámpiac mintegy 80 százalékát képviselik. 

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?