Vitézy a beszélgetés során elmondta, hogy szakmai kihívásnak tartja a BKK vezetését, amely megrendelői viszonyban lesz a BKV Zrt.-vel, amelyet eddig szakmailag nem, csak politikailag felügyeltek. Megjegyezte, hogy többek közt pontosabbá szeretné tenni a budapesti tömegközlekedést, amelyet össze kell hangolni az elővárosival. Ennek versenyképességét is javítani kell. Vitézy Dávid hozzátette: emellett a rendelkezésre álló uniós forrásokból meg kell újítani a rossz műszaki állapotban lévő járműparkot.
A közlekedési központ vezérigazgatója azt mondta, az állam a BKV adósságállományának csökkentésébe tőkeemeléssel szálljon be. Amennyiben ez megtörténik, akkor a cég legjelentősebb, 80 milliárd forintos adóssága, a mintegy 16 milliárdos folyó finanszírozási problémák és a belső adósság visszaszorítható lenne.