Magyar sörkampány nyert díjat Cannes-ban

Az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya média kategóriában második helyezést ért el a világ legrangosabb reklámfesztiválján.

  • MTI MTI
Magyar sörkampány nyert díjat Cannes-ban

Idén 90 ország több mint 28 ezer nevezése érkezett az egy héten át tartó fesztiválra, ezzel megdöntötték az eddigi résztvevő rekordot - olvasható a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) internetes oldalán. 

Az 1954 óta megrendezésre kerülő eseményre ebben az évben tizenhárom kategóriában lehetett nevezni. A szakmai zsűri média kategóriában 84 nevezés közül díjazta ezüst oroszlánnal a magyar médiaügynökség kampányát. Ebben a témában a nyertes egy koreai ügynökség lett, amely "virtuális üzlet egy aluljáróban" kampánnyal vívta ki magának a dicsőséget. 

A kategória rövidlistájára további két magyar alkotás is rákerült, nekik azonban nem sikerült díjat hazavinniük. Korábban Sas István reklámszakember több alkalommal nyert ezüst és bronz díjat a versenyen.