Demonstrációk: már csak két helyen van nagy dugó Budapesten

Már csak az M3-as kivezető szakaszán, illetve a Ferihegyre vezető gyorsforgalmi úton számíthatnak az autósok nagy torlódásra a mai demonstrációk miatt. Korábban a forgalomloassító akció sok helyen okozott fennakadást a közlekedésben.

  • hvg.hu/MTI hvg.hu/MTI
Demonstrációk: már csak két helyen van nagy dugó Budapesten

A péntekre szervezett szakszervezeti tüntetések lassan véget érnek a fővárosban. A nap folyamán Budapest több pontján is hatalmas dugó alakult ki, de nem sokkal este hat óra után már csak két fővárosi területen, az M3-as kivezető szakaszán és a Ferihegyre vezető úton volt nagy a torlódás - mondták el a hvg.hu kérdésére a Fővinformnál. A hvg.hu helyszínen tartózkodó tudósítója szintén megerősítette, hogy az M3-asnál még kora este is óriási volt a kocsisor.

Nézze meg képeinket!
MTI / Máthé Zoltán

A forgalomlassító tüntetés egyik helyszínén, a Budaörsi úton késő délután felfüggesztették a demonstrációt. Az MTI beszámolója szerint egyébként nem okozott komolyabb fennakadást a közlekedésben a Liga Szakszervezetek  demonstrációja. Az országosan összességében mintegy száz helyszínt érintő félpályás útlezárást a munka törvénykönyve és a nyugdíjrendszer átalakítása miatt szervezték az érdekképviseletek.

A Liga Szakszervezetek honlapján közöltek szerint délelőtt 85 helyszínen mintegy 1800 gépjárművel vettek részt az aktivisták a forgalomlassító demonstrációban. A szakszervezeti szövetség kommunikációs vezetője azt tudatta, hogy délelőtt 130 autó vett részt a tiltakozó akcióban Budapesten és a főváros környékén. 

Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.