szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy rendezvényszervező cég 1 perc és nyersz címmel reklámozta március 21-én csapatépítő tréningjét. Az Origo kérdésére a magyarországi jogokat birtokló RTL Klub részéről elmondták, hogy velük senki nem egyezetett erről, így a vetélkedő nevének és elemeinek átvétele - kereskedelmi célokra - jogtalan.

A Multeam rendezvényügynökség 1 perc és nyersz címmel reklámozta új, csapatépítő tréningjét egy március 21-i hírelevelében, egyértelműen az RTL Klubon látott vetélkedő kedvelőire számítva - írja az Origo.

Az internetre kikerült szöveg tévéshow-t ígért testközelből, "kihívást egy csapatnak, szórakoztató játékot a családnak, csapatépítést, családi napi kiegészítő játékot." A leírásban szerepelt, hogy a feladatok kis helyigénnyel, egyszerű kellékekkel játszhatók. "Kortalan, vicces, szórakoztató! Feldobja a családi napot, megdolgoztatja a kollégákat egy csapatépítőn, de nem kizárt, hogy a konferencia szünetében ennél jobb kikapcsolódást nem is kereshetünk" - állt a szövegben.

A lap húsz főre ajánlatot is kért a cégtől, válaszukban azt írták: "A játékok igazából bárhol megvalósíthatók beltéren, stúdiókörülményeket ilyen kis létszámra nem javasolnánk a magas költségek miatt. A játékokat a tévéshow gyártási csapatával mi állítottuk össze, tehát ugyanazok a játékok. 4-5 játék esetén gyakorlással és utána egy bajnokság megtartásával a húsz főnek, kb. két óra a program, célszerű valamilyen más programmal társítani. Az ár nagyban függ a teljes koncepciótól, a helyszíntől, és az ellátástól".

Az Origo megkérdezte, a nemzetközi licenc kiterjed-e ilyen játékokra is, az RTL klub sajtósai előbb türelmet kértek, majd a nap során leszedették a linket a céggel. A lap megkeresésére Kolosi Péter programigazgató jelezte, hogy velük nem tárgyalt senki ilyen jogokról.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!