szerző:
hvg.hu

A 2013. márciustól novemberig tartó kampány minden felületen zajlott. A lebonyolító cégeket közbeszerzésen választották ki – tájékoztatott Navracsics Tibor egy írásbeli kérdésre válaszolva.

Bruttó 792 278 080 forint, azaz nettó 623 841 008 forint plusz áfa volt a Magyarország jobban teljesít kampány költsége – írta Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter Dúró Dóra írásbeli kérdésére válaszolva.

A kampány teljes költségvetésébe a médiafelületek megvásárlása és a kreatívok legyártása is beleértendő – idézte az Index Navracsics válaszát.

A kreatívokat a Lounge Design Kft. készítette, a médiatervezést és -vásárlást az Inter Media Group Kft.-re bízták. Mindkét céget közbeszerzésen választották ki.

A kampány 2013 márciusában kezdődött és novemberben ért véget. Televízióban, rádióban, közterületen, sajtóban és online felületeken tettek közzé hirdetéseket. A felületek darabára nettó 64 892 forint plusz áfa volt.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Merész finn tervek: az övék lesz a világ legokosabb autóútja

Merész finn tervek: az övék lesz a világ legokosabb autóútja

Korrupcióval gyanúsítják, lemond a japán olimpiai bizottság vezetője

Korrupcióval gyanúsítják, lemond a japán olimpiai bizottság vezetője

Kétszáz ember nézte élőben a Facebookon a christchurchi mészárlást

Kétszáz ember nézte élőben a Facebookon a christchurchi mészárlást

Verebes István írja Koós János búcsúztatási beszédét

Verebes István írja Koós János búcsúztatási beszédét

Hiába a bírósági döntés, a kormány ragaszkodik az egyentankönyvekhez

Hiába a bírósági döntés, a kormány ragaszkodik az egyentankönyvekhez

Ugyan kis ország vagyunk, de azért kár, hogy hátul vagyunk ezen a listán

Ugyan kis ország vagyunk, de azért kár, hogy hátul vagyunk ezen a listán