A propaganda működése, az erotikus álmok titka és Lucas háborúi: a HVG nagy nyári könyvajánlója 1. rész
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
A 2013. márciustól novemberig tartó kampány minden felületen zajlott. A lebonyolító cégeket közbeszerzésen választották ki – tájékoztatott Navracsics Tibor egy írásbeli kérdésre válaszolva.
Bruttó 792 278 080 forint, azaz nettó 623 841 008 forint plusz áfa volt a Magyarország jobban teljesít kampány költsége – írta Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter Dúró Dóra írásbeli kérdésére válaszolva.
A kampány teljes költségvetésébe a médiafelületek megvásárlása és a kreatívok legyártása is beleértendő – idézte az Index Navracsics válaszát.
A kreatívokat a Lounge Design Kft. készítette, a médiatervezést és -vásárlást az Inter Media Group Kft.-re bízták. Mindkét céget közbeszerzésen választották ki.
A kampány 2013 márciusában kezdődött és novemberben ért véget. Televízióban, rádióban, közterületen, sajtóban és online felületeken tettek közzé hirdetéseket. A felületek darabára nettó 64 892 forint plusz áfa volt.
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
Távozásuk után a közgyűlés határozatképtelenné vált.
Egyre többen teszik fel ezt a kérdést.
Kapu Tibor első magyar űrhajósként léphetett a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
Várnai László elnézést kért a felpofozott diáktól és a képviselőtársaitól is.