szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Fiatal kreatívok indulhattak az Europress és a Pride közös versenyén, feladatuk pozitív hangvételű hirdetés készítése volt a 20. budapeti melegfelvonulásra. Bemutatjuk az első három helyezettet.

Lezárult a plakátpályázat a 20. budapesti Pride-ra. A kiírás szerint a kreatívok feladata pozitív hangvételű online és print hirdetések elkészítése volt.

Június 17-én, szerdán zajlott a Grundon a Budapest Pride és az Europress fotóügynökség közös szervezésében az a verseny, amelyen fiatal kreatívok készítettek hirdetést az idei, huszadik Budapest Pride felvonulásnak.

Az egynapos versenyen több mint 50 jelentkező 21 munkát adott le.

A zsűriben a legnagyobb hazai reklámügynökségek kreatív, a Budapest Pride-ot szervező Szivárvány Misszió alapítvány elnöke, Nagy Szilvia, valamint Steiner Kristóf újságíró és Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője vett részt.

A nyertes versenyanyag megjelenik majd az országos médiában, de a második helyezett is szerepet kap majd a kampányban.

Az első helyezett
©
A második helyezett
©
A harmadik helyezett
©

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Másodszor is kikapott Babos Dohában

Másodszor is kikapott Babos Dohában

New York-i szállodamágnással állt össze a magyar épületszobrász

New York-i szállodamágnással állt össze a magyar épületszobrász

Már Ferihegyen is megmérik az Észak-Olaszországból érkezők lázát

Már Ferihegyen is megmérik az Észak-Olaszországból érkezők lázát