szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ígérik, hétfő estig megoldják. Addig mindenki vegyen jegyet ott, ahol tud.

Lefagytak a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) jegyautomatái: a vállalat Facebook-oldalára vasárnap este kikerült bejegyzés szerint a rendkívüli hideg miatt összesen 78 jegy- és bérletkiadó nem üzemelt, közülük 56-nál nyomtatóhibát észleltek.

"Az érintett automaták túlnyomó többségénél a fűtés nem működik megfelelően, ezért az üzemeltető 2017. január 9-én (hétfőn) megnövelt létszámmal a fűtőegységek javításával biztosítja a nyomtatók működését" – közölte a BKK.

A cég megnyugtatta az utasokat, mondván, a javításhoz szükséges tartalék alkatrészek rendelkezésre állnak, így, mivel egy automata esetében körülbelül fél-egy órát vesz igénybe a művelet, a hibák kijavítására várhatóan még hétfőn, a nap végéig sor kerül.

 "A kialakult helyzet miatt elnézést kérünk, és köszönjük ügyfeleink türelmét. Panaszaikkal az Ügyfélközpontokban várjuk ügyfeleinket, illetve az ügyfélszolgálatra telefonálók hibabejelentéseit a BKK munkatársai minden esetben rögzítik, a hibák kijavítását az üzemeltető soron kívül kezeli" – fűzték hozzá.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!