Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
A főpolgármester szerint már el is tüntették a foltokat az orosz metrókról, úgyhogy ideje lenne befejezni a hangulatkeltést.
Korábban mi is megírtuk, hogy rozsdásodnak a budapesti 3-as metró idén forgalomba állt, Oroszországban felújított szerelvényei. A főpolgármester pénteki sajtótájékoztatóján reagált az ügyre, és azt mondta: be kellene fejezni a hangulatkeltést, a metrón talált, rozsdának tűnő jelenségről ugyanis kiderült, hogy olajfolt volt csak, és azt már le is mosták róla.
A BKV is reagált az ügyre korábban: azt írták, a bemutatott megfolyások nem egyértelműen korrózióra utalnak, azok a járművek mosását követően is kialakulhattak.
A főpolgármester azt mondta: lehet poénkodni légkondicionáláson, lehet elbagatelizálni a dolgokat, de ők mégiscsak biztonságossá teszik az ország legforgalmasabb metróvonalát.
Szerinte a metrók rendszeres ajtóhibái esetében is rendre kiderül, hogy fakockát, kavicsot, fémlapot találnak az ajtóvezető sínben. (Legutóbb egy hete számoltunk be róla, hogy lerobbant egy felújított metró.)
Tarlós István a metróvonal felújításának aktuális helyzetéről is beszélt: mint mondta, a munka ütemterv szerint halad, a pótlás alapvetően a közvélemény megelégedésével zajlik, az "annyira vágyott" kaotikus állapotok elmaradtak.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.