szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A rendezvények és a kampány naponta átlagosan közel 10 millió forintba kerül.

A plakátkampányok lebonyolításáról ismertté vált Balásy Gyula cégei 3,4 milliárd forintos (2,7 milliárd forint + áfa) keretszerződést kaptak a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól – írja a 24.hu.

Az április elején aláírt szerződés szerint a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. a „Családbarát Magyarország országos programsorozat és kommunikációs kampány 2021” komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatait látja el „a Miniszterelnökség Családokért Felelős Tárca Nélküli Miniszter", azaz Novák Katalin részére.

A portál azt írja, hogy a Miniszterelnökség vállalása szerint a keretösszeg 70 százalékát (1,92 milliárd forint + áfa) mindenképpen elköltik Balásynál, de ez 30 százalékkal (826,7 millió forint + áfa) bővíthető. A szerződés április 12-én vált hatályossá, a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb 2021 december 31-ig, tehát maximum 253 napra jött létre.

Ha tehát Novákék egy forintot sem vesznek igénybe az opciós keretből, a rendezvénysorozat és kommunikációs kampány naponta átlagosan 9,6 millió forintba kerül.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Sztojcsev Iván Vélemény

Akkor tanulod meg, milyen aljas a Covid, amikor a családodat veszi célba

Húszezer magyar halottja van a koronavírusnak és ennek sokszorosa az, aki gyászol. Ők azok, akiknek a vírus eltűnése nem a régi világ visszatérését hozza majd, legfeljebb azt, hogy több pusztítás már nem lesz. Könnyű belefeledkezni a statisztikákba, de a számok itt embereket jelentenek. A húszezerből egy az apám. Egy a nagyapám.