szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Magyar Turisztikai Ügynökség által rendelt hirdetések az áprilisi terasznyitás után jelentek meg. Hogy hány darab és mennyiért, azt már nem árulta el az államtitkár.

Parlamenti írásbeli választ igénylő kérdéssel fordult Vadai Ágnes DK-s országgyűlési képviselő Orbán Viktor miniszterelnökhöz, miután kiderült, az áprilisi terasznyitás után celebektől vásárolt hirdetéseket a Magyar Turisztikai Ügynökség. Vadai két kérdést tett fel ezzel összefüggésben:

  • Az MTÜ mekkora összeget fordított a celebek nyitási szponzorálására?
  • Pontosan kik és mennyi pénzt kaptak az Instagram-posztokért?

A 24.hu szúrta ki, hogy Rogán Antal miniszter megbízásából Dömötör Csaba válaszolt Orbán helyett. Az államtitkár a szponzorálás részleteiről semmit nem árult el, de azt megerősítette: szerinte a celebeknek fizetett közpénzzel az ágazatot támogatta a kormány. Dömötör forgalomélénkítő kommunikációs kampánynak nevezte a hirdetéseket, amik feladása a tavaszi újraindítási kampány része.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Vértessy Péter / Brüsszel hvg360

Szeretettel Brüsszelből: Keserédes terasznyitás

A belga vendéglátóipar is nehéz helyzetből kezdi újra 2021 tavaszán. Mindeközben egy az élelmiszeriparral és a környezetvédelemmel összefüggő ügy is borzolja az emberek idegeit.