szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A csatorna a bírósági ítélet ellenére nem tett közzé egy helyreigazítást.

A TV2 a mai napig nem tett közzé egy helyreigazítást egy Jobbikkal kapcsolatos hírről, ezért a párt végrehajtást indított a csatorna ellen.

A Jobbik azért perelte be a kormányközeli csatornát, mert egy korábbi frakcióülésükről azt állította, hogy a párt képviselői ott megünnepelték a Sargentini-jelentést.

Jogerős ítéletben elrendelték ugyan helyreigazítást, de ennek a TV2 nem tett eleget.

Elsőfokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék elmarasztalta a csatornát, és csaknem félmilliós sérelemdíj, továbbá a perköltség megfizetésére kötelezte őket.

A TV2 a helyreigazítást a mai napig nem tette közzé, ezért a Jobbik végrehajtási eljárást is indít ellenük.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!