A Mátészalka Leaks nevű csoport egy éve folyamatosan regisztrálja a vonalon történt késéseket, bízva abban, hogy ezzel felhívják a döntéshozók figyelmét arra, hogy fel kellene újítani ezt a szakaszt.
Az eddigi csúcsot a 2023 decemberi késések tartották, akkor havi összesítésben 2985 perccel később értek be a célállomásra a vonatok. Júliusban azonban ez a rekord is megdőlt, mert a hónapban több mint 75 órát késtek a vonatok ezen a szakaszon.
Litényi Levente a Mátészalka Leaks alapítója azt nyilatkozta az ATV Híradónak, hogy a nyári időszakban sok helyen bevezették 20 kilométer per órás sebességkorlátozásokat.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.