Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az el sem indult vonatok közül csak majdnem minden hetediket tudták busszal pótolni.
A 35 ezer elindult vonat 70 százaléka közlekedett pontosan, vagy hat percnél kisebb késéssel a hőségriadó első tíz napjában, július 5-15 között – derült ki az Rtl.hu anyagából, miután kikérték az adatokat a MÁV-tól. Ez azt is jelenti, hogy
majdnem minden harmadik, összesen 10 500 vonat késett,
ráadásul 1,6 százalékuk, vagyis 560 vonat el sem indult. Helyettük 73 esetben pótlóbuszok vitték az utasokat (többnyire klímásak), 487 esetben pedig egyszerűen kimaradt a kérdéses járat.
Az RTL hírportálja arról is ír, hogy a vasúttársaság hiába jelezte az utasok felé, hogy a hőségben inkább válasszák a Volán vonatoknál nagyobb arányban klimatizált járműveit, az utasszám nem csökkent a vasúton.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.