Kreatív: Geszti Péter visszatér a kreatívokhoz
A Carnation többségi tulajdonvállalással Okego néven kreatívügynökséget alapított, melynek alapító-kreatívigazgatója Geszti Péter – tudta meg a Kreatív Online.
Az alapításban a Carnation többségi tulajdont szerzett, de Geszti Péternek is van a cégben részesedése – tudta meg a Kreatív Online. A cég profilja az atl-btl-munkákon (atl: above the line, btl: below the line - azaz a könyvelésben "a vonal fölött", illetve "a vonal alatt" megjelenő, másképpen "klasszikus" és "nem hagyományos" marketingtételek - a szerk.) kívül az eseménymarketing és a pr-kommunikáció.
Az ügynökség Facebook-oldala szerint április elején alakultak, kreatívigazgatóként Geszti Pétert, ügyfélkapcsolati vezetőként pedig Boros Reginát jelölik meg. Tóth Krisztián, a Carnation vezérigazgatója a Kreatívnak úgy nyilatkozott, hogy Geszti Pétert még az ARC-nak és a Szeretem Magyarországot szervezetnek végzett munkáik során ismerték meg, „de akkor is azt gondoltam, hogy az Akció utáni háttérbevonulása átmeneti csak”.
Geszti Péter 2010-ben adta el az Akció reklámcégben lévő tulajdonrészét Baldaszti Péter üzletembernek, az új munkatársak Akció360 névvel azóta egy teljesen új ügynökséget építenek. Ugyanakkor Geszti valójában már 2006-ban kivonta magát az Akció napi teendőiből és olyan projekteknek szentelte az energiáit, mint az ARC, vagy a később elindított Nemzeti Vágta. Magazinunk idén januárban az elmúlt húsz év húsz legfontosabb kommunikációipari szakemberévé választotta - írja a lap. A Kreatív cikkében több részletet is olvashat!