szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Spanyol üdítőital franchise-hálózat az üditőital-automatákkal együtt Fonsana márkájú spanyol ásványvizet is piacra dob Magyarországon. Az URuVANA Hungary Kft. két alapító tulajdonosa Baranyai Zoltán és Kokas Sándor, a Dakexpo Kft. közreműködésével június 30-án aláírták a mester-franchise szerződést Jose Manuel Condéval, a spanyol cégtulajdonossal.

A spanyol cég, amely a világ vélhetően legkisebb hideg-ital automatáinak értékesítésével foglalkozik, 2004-ben indította útjára franchise-rendszerét. A Spanyolországban már ismert Fonsana márkájú ásványvizet világszerte ismert üditőkkel együtt nem bolti forgalmazásban, hanem ital-automatákben vehetik meg a vásárlók.

A két magyar franchise-átvevő célja, hogy évente 10 átvevővel növelje a hálózatot. Az URuVANA Hungary nemcsak Magyarországon, hanem többek között Szlovéniában, Szerbiában, Montenegróban és Horvátországban is megvásárolta a kizárólagos jogokat. Ezekben az országokban két éven belül tervezik a hálózat indítását.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Vállalkozás

Elindult a hvg.hu franchise alrovata

Miért érdemes franchise-hálózathoz csatlakozni? Mennyibe kerül a partnerré válás, s milyen buktatókat rejt magában? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a hvg.hu és a Dakexpo Kft. közös franchise alrovata. A következőkben annak jár utána, hogy miért vonultak ki Magyarországról olyan hálózatok, mint a Wendy's, s miben rejlik a Mc Donald's vagy a Subway sikere? A cikkeket heti rendszerességgel közöljük.

hvg.hu Vállalkozás

A hosszú kapcsolat titka: tippek franchise-partnereknek

A franchise sokban hasonlít egy házassághoz. Olyan hosszú távra szóló kapcsolat, amelyben mindkét félnek el kell fogadtatnia magát a partnerével. Hogyan kerülhetőek a végzetes félreértések, s mitől lesz hosszú távon működőképes a partneri kapcsolat? Mandel Katalin, a Dakexpo Kft. tanácsadó válaszol.