szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az amerikai gyors-étteremlánc óriás, a Burger King innovatív diverzifikációt folytat az USA-ban - teljesen új, sajátmárkás termékeket kezd forgalmazni külön kereskedelmi csatornákon.

A Burger King márkanevet viselő új termékcsalád a chips - azaz burgonyaszirom -, melyet októbertől kezdenek forgalmazni egyelőre csak az USA-ban. Az új termék első körben automatákban, repülőjáratokon, kisebb élelmiszerboltokban, zöldség-gyümölcs boltokban, drogériákban lesz kapható. A kezdetben 2 féle íz és 4 féle kiszerelés a későbbiekben bővül, mint ahogy az eredmények alapján tervezik a globális méretű forgalmazást is.

Az új termékcsalád mögött az országos snack-termék forgalmazó céggel, a The Inventure Group-pal kötött licenmegállapodás áll, mely cég a gazdája a T.G.I. Friday's saját márkás snack termékeinek is. Ez a fajta innováció nem idegen a Burger King-től, hiszen 2006 évben már "kölcsönadta" nevét a Microsoft Xbox 360 videojátékokhoz, melyből a mai napig 3,2 millió darabot értékesítettek. A cégvezetés szerint ezt a fajta tevékenységet, illetve ennek a hasznát visszaáramoltatják az alaptevékenységbe, tovább erősítve ezzel a hálózatot.
 
http://www.franchiseportal.hu

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gasztro

Vapiano, avagy luxus gyorsétterem Bécsben

Ki gondolta volna még néhány éve is, hogy a hagyománytisztelő császárváros egyre-másra hódol be a kozmopolita trendeknek. Oda a sniclik és tányérhúsok hegemóniája. A bécsiek egymásnak adják a kilincset a nemzetközi láncok divatos éttermeiben.

MTI Plázs

Kismamáknak nem ajánlott a gyorsétterem

Felnőttként hajlamosabbak az elhízásra azon gyermekek, akiknek az édesanyja a terhesség és a szoptatás alatt gyorséttermi ételeket evett - állítja egy friss tanulmány.