szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az üdítőitaloktól a fogkrémekig díjazta az elmúlt év legsikeresebben bevezetett termékeit a Mai Piac, a Nielsen exkluzív felmérése alapján.

A Mai Piac kereskedelmi magazin hét éve kutatja fel és díjazza a legsikeresebben bevezetett élelmiszereket és háztartási vegyi árukat. Az innovatív termékek gyártóinak idei versenyében a Procter & Gamble vihette haza a legtöbb díjat a péntek esti gálán: az amerikai cég a 18 kategóriából tizenkettőben jutott be az első három helyezett közé, ebből öt terméke aranyérmet, három ezüstöt, négy pedig bronzot nyert – derült ki a Nielsen exkluzív felméréséből, amelyet a piackutató a Mai Piac megbízásából készített.

A termékbevezetések terén a második legjobb teljesítményt az Unilever érte el, amely három arany-, valamint egy-egy ezüst- és bronzérmet zsebelhetett be. Ám nemcsak a széles termékskálával rendelkező óriáskonszernek jeleskedtek a sikeres innovációk terén. A Danone birtokából a Krafthoz került Győri Keksz Kft. termékei például az édes rágcsálnivalók kategóriájának mindhárom dobogóját elfoglalták.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a szénsavas üdítők kategóriájának aranyérmét nyerte el, a SáGa Foods Zrt. fokhagymás pulykapárizsija a feldolgozott húskészítmények között, a Sole-Mizo zsírszegény és félzsíros tégelyes túrója pedig a tejtermékek sorában bizonyult a legsikeresebben bevezetettnek. (A díjazott cégek megszerezték maguknak azt a jogot is, hogy a nyertes márkák kommunikációjában – például a termék csomagolásán, PR-kiadványokban – felhasználhatják a „Mai Piac Sikertermék” logót.)

Ki nyert még? Itt elolvashatja!

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!