Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Magyarországon az internet erősen befolyásolja mindennapjainkat. Vajon igaz-e ez egy kis élelmiszerüzletre is? Ki tudja használni a netet például ügyfélszolgálatra vagy értékesítésre? A website és az e-mail hírlevél hogyan segíthet ebben? Cikkünk erre ad tippeket.
„Az internet nem alkalmas márkaépítésre!” – mondhatná egy kis élelmiszerüzlet tulajdonosa, ez azonban tévedés. Az internetet bárki tudja használni úgy, hogy az segítse vállalkozását: többek közt erősítse a kapcsolatot a vevőivel és ezáltal építse a márkáját. Egy website és egy e-mail hírlevél segíthet az ügyfélszolgálatban és az értékesítésben, de a lojalitás kialakításában is.
Hasznos információk
Ha a kis élelmiszerboltban a vevő olyan terméket szeretne megvenni, ami nem áll azonnal rendelkezésre, elmegy egy másik üzletbe, ahol megkapja. De ha a kereskedő elkéri a vevő e-mail címét, hogy értesítse, amikor az adott termék megérkezik a boltba, máris kialakul egy kapcsolat, ami később lojalitássá válhat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Zebra és bölény után újabb egzotikus állatok tűntek fel a birtokon, amit egy szakaszon már földsánccal is kerítenek a kíváncsiskodók elől.