Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Az Interbrand 1974 óta minden évben közzéteszi a világszerte ismert márkák első száz helyezettjének listáját. Az Egyesült Államokban végbemenő hitelpiaci válság a listában is tükröződik, nem csupán azáltal, hogy nagy márkák több helyet is zuhannak a tavalyi évhez képest, de azzal is, hogy a fejlődő piacokról származók egyre előnyösebb pozícióba kerülnek.
A sorrendben minden évben történnek bizonyos változások, új belépők jönnek, a szereplők egymással helyet cserélnek. Ám van, ami nem változik, ilyen a Coca-Cola helyzete, amely 8 éve tartja magát listavezetőként. Az élvonal viszonylag stabilan tartja magát, az első 9 helyezettet tekintve egyetlen változás történt a 2007-es évhez képest: a tavaly még második Microsoft egyet visszalépve maga elé engedte a múlt évben még harmadik IBM-et. Így az első tíz helyezett a következőképpen alakul: Coca-Cola, IBM, Microsoft, GE, Nokia, Toyota, Intel, McDonald’s, Disney, Google. Nem minden márkát érint az említett válság, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy az első tízből nyolc márka amerikai.
A pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó márkák látványos visszaesést produkáltak a tavalyi évhez képest, így a Citi (a 11-ikről a 19-ik helyre csúszott) és a Merril Lynch (22-ikről a 34-ik) is nagyot zuhant, de nagy vesztesnek számít a Ford márka is nyolc helyet érő bukásával (41-ikről a 49-ik). Nagy sikerrel szerepeltek viszont a luxusmárkák, amelyek közül több is megtalálható az első száz cég között. Ilyen a Porsche (75.), a Cartier (83-ról a 79-ik), a Lexus (92-ről 90-ik), vagy a Prada, amely a 94-ről a 91-ik helyre hozta fel magát.
A 2008-as év nagy nyerteseinek számít a Google, amely tíz helyet lépett előre (20-ikról a 10-ikre, az Apple (a 33-ikról a 24-ikre és a Thomson Reuters (a 76-ikról a 44-ikre). Egyes márkák új belépőként is kiváló pozícióhoz jutottak. A H&M hatalmas ugrással rögtön a 22. helyre került, de szép teljesítmény a BlackBerry 73. helye is. Felkerült a száz közé a Ferrari (93.), a Giorgio Armani (94.), a Marriott (96.), a FedEx (99.) és sereghajtóként a Visa (100.) is.
Forrás: http://franchiseportal.hu/
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
40 hektárnyi nádas kiirtása, több száz tonna beton beépítése, 13 milliárd forint elköltése és három év állás után.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A német lap szerzője igyekezett válaszokat kapni a Sebestyén József haláláról beszámoló kormánypárti médiumoktól is, de nem járt sikerrel.