Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A BMW - a világ elsőszámú luxusautógyártója - az USA-ban szeptemberben 26...
A BMW - a világ elsőszámú luxusautógyártója - az USA-ban szeptemberben 26 százalékkal kevesebb autót adott el, mint egy évvel korábban.
Nehéz a jóslás
Azt viszont, hogy mi történik 2009 után, egyelőre nagyon nehéz megjósolni - fejtette ki Reithofer.
A társaság már augusztusban lerontotta idei profitelőrejelzését, és jelezte: az egyesült államokbeli értékesítés visszaesése miatt azt tervezi, hogy 20 ezer gépkocsival (ez a 2007-es értékesítés nagyjából 1,3 százaléka) csökkenti a termelést.
A konkurencia sem dicskedhet
A többi német luxusautógyártó sem lehet büszke a szeptemberi USA-adatok közzététele után. A Daimler 8,5 százalékkal kevesebb Mercedes-Benz és Smart modellt adott el, mint egy évvel korábban; a Porsche 44 százalékos éves szintű mínuszban zárta a hónapot a világ legnagyobb autópiacán.
A tőzsde a szokásos módon reagált: a BMW részvényárfolyama négy, a Daimleré 1,3, a Porschéé három százalékkal csökkent csütörtök délelőtt, folytatva a szerdai mélyrepülést.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.