szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A legalább egy éve nyitva lévő üzletek forgalma több mint hat százalékkal...

A legalább egy éve nyitva lévő üzletek forgalma több mint hat százalékkal csökkent.

Az elemzők szerint a a társaságnak nem kellene erőltetni a felső kategóriás termékek piacán való pozíciótartást. 

A brit kiskereskedelmi forgalombból az utóbbi időben egyre nagyobb teret hasítanak ki az olcsóbb termékeket kínáló diszkontok. Az agresszív német láncokkal, az Aldival és a Lidlvel lépést tartandó, a Tesco és a Sainsbury is csökkentette számos termék árát.

A Marks & Spencer sem akar kimaradni az akciókból: a társaság 10 fontos kétszemélyes vacsorával igyekszik üzleteibe csábítani a vásárlókat. A "Dine in for 10 pounds" akció két főételt, két desszertet és egy üveg bort is magába foglal.

A nagy rivális Next nemrég jelentette be: nem számít arra, hogy a vásárlói kedv belátható időn belül újra megélénkül.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!