Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Laczkó Endre, a Juventus vezérigazgatója kiemelte: az „Egy hullámhosszon&rdquo...
Laczkó Endre, a Juventus vezérigazgatója kiemelte: az „Egy hullámhosszon” összefogás lehetőséget nyújt arra, hogy a rádiók együtt, összefogva bizonyítsák erejüket.
A kampányban jelenleg résztvevő rádók: Sláger Rádió, Danubius Rádió, Roxy Rádió, 90.9 Jazzy, radiocafé 98.6, Gazdasági Rádió, Pont FM 88.1, NAP Rádió Sopron FM 94.1, Rádió 24 - Dunaújváros FM 102.9, Rádió Ice 94.2 - Makó, Rádió Antritt Szekszárd FM 105.1, Juventus Rádió.
A kampánnyal elsődlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket, workshopot és hostess promóciós, illetve egyéb BTL eszközöket alkalmaz.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.