Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Octavia modelleket összeszerelését a Volkswagen - a Škoda a Volkswagen konszern tagja -...
Az Octavia modelleket összeszerelését a Volkswagen - a Škoda a Volkswagen konszern tagja - pozsonyi üzemében idén márciusban kezdték el. Az idei tervek 20-25 ezer gépkocsi összeszerelésével számoltak. A Skoda gyárnak azonban az utóbbi időben gondot okoz a gépkocsik iránti csökkenő kereslet, ezért október végén egy hétre leállította az autógyártást. A döntés a pozsonyi összeszerelő üzemre is vonatkozott, s ott is leállt a termelés. A termelés újabb leállításra az év végén számítanak a Skoda Autoban - írja az Új Szó.
A Volkswagen pozsonyi üzemének szóvivője azonban cáfolta a cseh médiában megjelent híreket az Octáviákról. "Ezek az értesülések nem mértékadóak. Az Octaviák gyártása továbbra is folytatódik" - fejtette ki Daniela Rutschová. Azt, hogy ez az állítás a jövő évre is vonatkozik-e, nem erősítette meg, de nem is cáfolta.
Az Octavia jelenleg a Skoda gyár legnépszerűbb modellje. Csehországon kívül összeszerelő üzemek működnek Kínában, Oroszországban, Ukrajnában, Boszniában és Pozsonyban. Tavaly több mint 300 ezer darab Octavia kelt el, míg az idei első félévben 186 487 Octaviát adtak el, ami 27,1 százalékos növekedést jelent.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.