Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A megbízás a 2009-es év kommunikációs feladataira irányul, de az...
A megbízás a 2009-es év kommunikációs feladataira irányul, de az ügynökség feladatai közé tartozik a kommunikációs stratégia kidolgozása és megvalósítása mellett a cég szponzorációs stratégiájának kialakítása is.
Magyarország egyik legnagyobb fehéráru forgalmazója most kér fel először ügynökséget a pr feladatok ellátására. Eddig a cégnél házon belül intézték a kommunikációs ügyeket, idén viszont úgy döntöttek, hogy a jövőben nagyobb hangsúlyt szeretnének fektetni a PR eszközök használatára.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ha igazolódnak az Európai Bizottság megállapításai, az éves globális forgalmában is jól látható büntetésre számíthat.