Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Slobodan Milosavljević kereskedelmi miniszter bejelntette: a svéd IKEA érdekelődik a vranjei Simpo...
Slobodan Milosavljević kereskedelmi miniszter bejelntette: a svéd IKEA érdekelődik a vranjei Simpo három bútorgyára irán. A miniszter elmondása szerint a svéd multinacionális vállalat a közeljövőben három, mintegy 100 000 négyzetméteres üzletközpontot szeretne létesíteni Szerbiában - írja a helyi Magyar Szó.
Milosavljević jelezte: reményei szerint az Ikea bejövetele más üzletláncokat is szerbiai befektetésekre fog sarkallni. Tárgyalásokat folytatnak a Sparral, a Tescóval és a Ramstorral, de közülük még egyikük sem erősítette meg, hogy üzletközpontot létesít Szerbiában, mondta Milosavljević.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Az igazságügyi miniszter arra kérte a nagyköveteket, informálják alkalmazottaikat, hogy a részvétel a Pride felvonuláson szabályértésnek minősül. Levelében azonban több tévedés is szerepel. A diplomáciában meglehetősen szokatlannak számít az ilyen tájékoztatás.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Van köztük olyan, amelyik az űrruhák fejlesztését segíti, de olyan is, aminek eredményét az űrbéli növénytermesztésben lehet majd hasznosítani.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét.