Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tovább nőtt az előző évhez képest azon kis- és középvállalkozások (kkv) aránya, amelyek csökkenő karácsonyi forgalomról számoltak be 2009-ben - közölte a Marketing Commando.hu tanácsadó cég online kutatásának megállapítását hétfőn.
Az ezer megkérdezett vállalkozás 44 százalékának nőtt a bevétele, 34 százaléknak jelentősen csökkent a forgalma, 22 százaléka nem tapasztalt változást az előző év karácsonyához képest. A tanácsadó cég emlékeztet arra, hogy a 2009 januárban végzett kutatása szerint 2008-ban karácsonykor a cégek 38 százalékának stagnált, 21 százalékának csökkent, 41 százalékának nőtt a forgalma az előző év karácsonyához képest. A tanácsadó cég szerint mindez arra enged következtetni, hogy a stagnáló cégeket sújtotta a leginkább a válság, igazolva az előzetes várakozásokat. A felmérés megállapította, hogy a legjobb karácsonya az intenzív marketinget folytató a kkv-knak volt, amelyek 72 százaléka jelzett nagyobb forgalmat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.