Ingyen honlap, hirdetés és bankszámla a kis- és középvállalatoknak

Komoly lemaradásban vannak a magyar kis- és középvállalatok: több mint ötven százalékuk nincs jelen a világhálón, és a távolmaradók közel kétharmada nem is tervezi a neten való megjelenést. Három cég - a Google, a Budapest Bank és a HonlapABC - kezdetben ingyenes ajánlatokkal igyekszik a hálóra csábítani a hazai kkv-ket.

  • hvg.hu hvg.hu
Ingyen honlap, hirdetés és bankszámla a kis- és középvállalatoknak

A „Neten a cégem” programot meghirdető három vállalat célja, hogy még az idén legalább 25 ezer vállalkozás nyisson az online jelenlét felé. Ezért a HonlapABC fél évre magára vállalja a honlapok fenntartási költségeinek jó részét – fizeti a domainregisztrációt, ingyenes tárhelyet és olyan online felületet biztosít, amely megkönnyíti a honlapok létrehozását. A Google ingyenes kupont ad az AdWords-ön megjelenő új hirdetőknek, míg a Budapest Bank egy évig elengedi az új kuncsaftok számlavezetési díját, és ingyenesen hajtja végre az átutalások egy részét.

A neten való megjelenés ingyenes kipróbálását lehetővé tévő program egyes elemeit bárki igénybe veheti, azaz a szolgáltatásokat nem egységes csomagként ajánlják. A kezdeményezés hátterében az áll, hogy miközben a hazai és külföldi felmérések is arról tanúskodnak, hogy a nethasználat fellendíti a cégek forgalmát, a megkérdezett magyar vállalkozók jó része úgy vélekedett, termékei és szolgáltatásai értékesítéséhez nincs szüksége sem világhálós jelenlétre, sem pedig online hirdetésekre.

A világhálón jelen lévő cégek másképp gondolják: közel nyolcvan százalékuk már élt a netes hirdetési formák valamelyikével. A válaszadó cégek több mint fele – 54 százaléka – az online hirdetéseket hirdetést tartotta a leghatékonyabb reklámozási formának.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.