Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A piaci átlagot meghaladó mértékben növelte forgalmát az idei harmadik negyedévben a fogyasztási cikkeket, köztük élelmiszert gyártó Unilever csoport - közölte a társaság hétfőn.
A közlemény szerint a brit-holland tulajdonú vállalat a feltörekvő piacok teljesítményének, a technológia-vezérelt innovációnak, valamint az elmúlt időszak cégfelvásárlásainak köszönheti jó eredményeit.
Az Unilever - akvizíciós hatásoktól és árfolyam-változástól megtisztított - csoportszintű értékesítési bevételei 7,8 százalékkal nőttek az idei harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 12,1 milliárd euróra.
A növekedésben kiemelt szerepe volt a feltörekvő piacoknak, ezekben a régiókban az Unilever 11,2 százalékkal növelte bevételét, s ezzel immár a feltörekvő piacokról származik a vállalat forgalmának 53 százaléka.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.