szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A piaci átlagot meghaladó mértékben növelte forgalmát az idei harmadik negyedévben a fogyasztási cikkeket, köztük élelmiszert gyártó Unilever csoport - közölte a társaság hétfőn.

A közlemény szerint a brit-holland tulajdonú vállalat a feltörekvő piacok teljesítményének, a technológia-vezérelt innovációnak, valamint az elmúlt időszak cégfelvásárlásainak köszönheti jó eredményeit.

Az Unilever - akvizíciós hatásoktól és árfolyam-változástól megtisztított - csoportszintű értékesítési bevételei 7,8 százalékkal nőttek az idei harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 12,1 milliárd euróra.

A növekedésben kiemelt szerepe volt a feltörekvő piacoknak, ezekben a régiókban az Unilever 11,2 százalékkal növelte bevételét, s ezzel immár a feltörekvő piacokról származik a vállalat forgalmának 53 százaléka.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!