A Diageo üzleti évének decemberrel zárult első felében 5,757 milliárd font nettó bevételt ért el, ami 8 százalékkal haladta meg az egy évvel azelőttit, miközben az eladott mennyiség 6 százalékkal 84,1 millió hektoliterre nőtt, a csütörtökön kiadott időközi vállalati jelentés szerint.
A világgazdaság helyzetét pontosan tükrözi, hogy a Diageo bevétele stagnált Európában, 5 százalékkal nőtt Észak-Amerikában, és átlagosan 18 százalékkal gyarapodott az Európán kívüli felzárkózó piacokon. Az üzemi eredmény 3 százalékkal nőtt Európában, 6 százalékkal Észak-Amerikában, 19 százalékkal Latin-Amerikában és 20-20 százalékkal Ázsiában, illetve Afrikában. A vállalat adózott eredménye 953 millió font volt , ami 20 százalékkal kevesebb ugyan, mint az egy évvel korábbi 1,194 milliárd, ez azonban feltehetően az egyéb sorokon elért "eredményeknek köszönhető".
A társaság vezetése mindezzel együtt az idei évi "fogyasztói és gazdasági irányzatot óvatosan" ítélik meg a cég vezetői.
A Diageo az európai üzleti szolgáltató központját (DBSC) 2001-ben Magyarországra telepítette. A budapesti központ - a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. - a cég európai üzleti egységeit szolgálja ki pénzügyi és adminisztratív tevékenységgel. A társaság árbevétele 2010-ben 12,846 milliárd forint volt, ami több mint az előző évben elért 12,326 milliárd forint, ám elmarad a 2008-as 15,472 milliárdtól – derül ki az Opten cégtárának adataiból. A vállalat mindhárom évben nyereséges volt, de adózott eredménye mindig 1 milliárd forint alatt maradt, legözelebb 2009-ben állt ahhaz, akkor csaknem 893 millió adózott nyereséget ért el a cég.
Létrehozása után évente 50 millió font hatékonyságjavulást ért el azzal, hogy tevékenysége révén a cég fogyasztói gyorsabban fizetik számláikat. A Diageo 2006-ban bővítette a budapesti központját, tevékenységei közé a pénzügyi tervezés, a jelentéskészítés, a teljesítmény-mérés is bekerült.