szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Indulása óta több mint 2 milliárd forintot fogott a Bónusz Brigád a közösségi vásárlói oldalhoz csatlakozó fogyasztóknak.

A hazai piacvezető közösségi vásárló oldal, a Bónusz Brigád nyilvános számlálója, amely a vásárlóknak megspórolt összeget mutatja február elején átlépte a 2 milliárd forintos értéket. Ez azt jelenti, hogy 2010 szeptembere óta a vásárlók ennyivel kevesebbért juthattak hozzá számukra fontos termékekhez, szolgáltatásokhoz. Míg az első milliárd megtakarítása 12 hónapot vett igénybe, addig a második milliárdot már sokkal rövidebb idő, mindössze 4 hónap alatt sikerült a szolgáltatások és termékek árából lealkudni.

Az átlagosan 50-60 százalékos kedvezményt biztosító első hazai közösségi vásárlóoldalt 2010 szeptemberében indította útjára a mára piacvezető, magyar tulajdonú Bónusz Brigád.A múlt évben a hazai piac forgalma már közel 3 milliárd forintot tett ki. Az üzleti modell alapja az Egyesült Államokból származik, lényege, hogy a vásárlói közösségek erejét kihasználva lealkudják az egyes szolgáltatások árait.

A közösségi vásárlói oldal a Skoopy Kft. – amelynek főtevékenysége üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás – kizárólagos tulajdonában áll és a Skoopy működteti. A GKIeNET adatai szerint a cég weboldala 42 százalékos részesedésével piacvezető Magyarországon. A Skoopyt 2010. január végén jegyezték be 500 ezer forint jegyzett tőkével, ami tavaly november végére két lépésben 1 millió forintra emelkedett. A céget két magyar magánszemély, Kaprinay Zoltán, valamint Heller Gábor alapították, az alapítók egyben ügyvezetők is – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból.

Az alapítás évének októberében beszállt a cégbe a két további magyar magánszemély birtokában lévő a Tarpa Bio-manufaktúra és Pálinkafőzde Kft., majd tavaly november végén csatlakozott a Slevomat Group nemzetközi hálózathoz, ennek kapcsán a prágai bejegyzésű Slevomat.cz s.r.o. is tuladonos lett és a felügyelőt bizottságba is delegáltak egy tagot a csehek. A cég az alapítás évében mindössze 455 ezer forint forgalom mellett 9 milliós veszteséget hozott össze, de tudni kell, hogy a Bónusz Brigád honlapot csak 2010 szeptemberében indította be a cég. A csoport regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 2 milliót, a hálózat pedig összesen 39 városban szolgálja ki ügyfeleit.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Gyál polgármestere úgy döntött, hogy milliókkal jutalmazza magát

Gyál polgármestere úgy döntött, hogy milliókkal jutalmazza magát

Jókora bálnauszonnyal és kéziváltóval érkezik az új Porsche 911 GT3

Jókora bálnauszonnyal és kéziváltóval érkezik az új Porsche 911 GT3

Nem viccelt az Apple: tényleg brutálisan erős lett a MacBook Air az M1 processzorral

Nem viccelt az Apple: tényleg brutálisan erős lett a MacBook Air az M1 processzorral