Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A Pepsico 8700 alkalmazottjától válna meg, a leépítések 30 országra vonatkoznak. Eközben azt is bejelentették, hogy 12 termékük reklámbüdzséjét növelnék. A Coca-Cola is jelentős költségcsökkentést tervez 2015-ig.
Az elkövetkező három év során hárommilliárd dollár értékben csökkentené költségeit a PepsiCo, ezt részben 8700 dolgozó elbocsátásával szeretnék elérni, ami az összlétszám kb. 3 százalékának felel meg – írja a Kreatív Online a Marketing Weekre hivatkozva. A leépítés 30 országot érint majd.
A cég eközben 12 fő termékének – közöttük a Doritos, a Pepsi, a Tropicana, a 7 Up vagy a Dole – reklámbüdzséjét növelné, összesen 600 millió dollár értékben, valamint 100 millió dollárral többet költenének az instore-aktivitás erősítésére is.
A PepsiCo bevételei 3 százalékkal 1,4 milliárd dollárra nőttek 2011 utolsó negyedévében.
A Coca-Colánál is költségcsökkentést jelentettek be, a cég évente 400 millió dollár megtakarítást szeretne elérni 2015-ig.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.