Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A német Lufthansa az arab-öbölbeli légitársaságok európai terjeszkedésének korlátozását tartaná szükségesnek.
"A kormányok aktív fellépésére lenne szükség" - nyilatkozta Christoph Franz, a Lufthansa vezérigazgatója a Wirtschaftswoche című gazdasági hetilapnak. Szerinte a német kormánynak a többi uniós tagállammal egyeztetve megfelelő intézkedéseket kellene hoznia a terjeszkedés megfékezése végett, például kapacitáskorlátot kellene bevezetnie.
Düsseldorfból az Emirates légitársaság már több utast szállít az ázsiai feltörekvő régiókba mint maga a Lufthansa. Ilyesmit csak "torzult versenystruktúrában" lehetséges megtenni, például a tulajdonos, az állam támogatásával - mutatott rá a Lufthansa vezérigazgatója.
A második legnagyobb német légitársaság, az Air Berlin résztulajdonosa, az Ethiad is lendületesen növeli európai forgalmát.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A választásokra megnyithatják az egykori Vizoviczki-birodalom ékkövét, az Event Hallt, de a Demeter Szilárd vezette vagyonkezelő alapítvány által ígért grandiózus fejlesztés elmarad, inkább kiadták gebinbe az Óbudai-szigetet. Íme a nyilvános tendereztetés nélkül kiválasztott bérlő tervei a sziget déli felére.
Éves szinten akár 2 milliárd forintra is rúghatnak majd a kártérítési költségek – árulta el a HVG kérdésére a vasúttársaság.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.