Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A főváros csütörtökön ismerteti a taxis érdekképviseletek vezetőivel az ágazattal kapcsolatos stratégiát - közölte Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke a Napi Gazdasággal, amely szerint nyáron elfogadhatja a főváros a taxirendeletet.
A lap keddi számában azt írta: a szakma a mostani nappali maximumon rögzített kilométerdíjat kívánja elérni, a szigorúbb ellenőrzésektől és feltételektől pedig a piac tisztulását várják.
A Napi szerint a kompromisszum része lehet, hogy a személyszállítók nyitottak az egységes budapesti taxisarculat megteremtésére is, ami első körben az egyforma taxitáblák bevezetését jelentené az autókon.
A tervek szerint a 240 forintos kilométerdíj minden napszakban érvényes lenne, illetve eltűnne a különbség a telefonos rendelés és az utcai leintés tarifája között.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Karácsony Gergely tekintélyt szerzett, Magyar Péternek sikerült elkerülnie a fideszes kelepcét – csak egyetlen vesztese van a szombati napnak.
Ő legalábbis erre számít.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Budapest erős jelzést küldött a hatalomnak – így értékelik a világsajtóban a Pride eseményeit.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.